رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| ایران، ۱۰ نفره از سد امارات گذشت/ شاگردان اسکوچیچ بی‌شکست در صدر

19:54 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار خود از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از سد امارات گذشت و همچنان در صدر ماند.

- تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروه A منطقه آسیا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات بود که در پایان این بازی مهیج و حساس این ایران بود که موفق شد با تک گل مهدی طارمی که در نیمه اول زده شد، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان اسکوچیچ با کسب هفتمین برد خود ۲۲ امتیازی شوند و بالاتر از کره‌جنوبی ۲۰ امتیازی در صدر گروه بایستند.

در این بازی که از حساسیت‌های خاصی برای اماراتی‌ها برخوردار بود، شاگردان اسکوچیچ از ابتدا تا انتهای نیمه اول بر بازی مسلط بودند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه امارات داشتند که در نهایت طارمی در دقیقه ۴۴ و با استفاده از غافل‌گیری مدافعان امارات گل برتری ایران در ۴۵ دقیقه نخست را به ثمر رساند.

* گل اول ایران به امارات توسط طارمی (۴۴)
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/3438347_188.mp4']
 
در نیمه دوم تیم ایران همانند نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، اما صادق محرمی که در دقیقه ۳۸ کارت زرد گرفته بود در دقیقه ۴۹ با یک اشتباه و تکلی خشن کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا شرایط برای تیم ایران تغییر کند. پس از ۱۰ نفره شدن، اسکوچیچ چند تعویض انجام داد و در نهایت تیم ملی ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل امارات همچنان بدون شکست صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
 
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| ایران، ۱۰ نفره از سد امارات گذشت/ شاگردان اسکوچیچ بی‌شکست در صدر
 
 
امارات هم با این باخت ۹ امتیازی باقی ماند و از رده سوم گروه A تکان نخورد. همچنین سعید عزت‌اللهی هم به دلیل دریافت کارت زرد در کنار صادق محرمی دیدار با کره جنوبی را از دست داد. علیرضا جهانبخش هم در دقیقه ۸۵ کارت زرد گرفت.
 
در سایر بازی‌ها عراق و لبنان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و کره جنوبی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سوریه قعرنشین جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد.
 
آمار و ارقام بازی ایران - امارات
 
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| ایران، ۱۰ نفره از سد امارات گذشت/ شاگردان اسکوچیچ بی‌شکست در صدر
 
* صحنه اخراج صادق محرمی (۴۹)
 
var player = videojs('player_414990_3437661',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3437661',{},function (data) {}); }));

* ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (۸۳ - سیاوش یزدانی)، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی (۵۹ - احمد نوراللهی)، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (۵۴- صالح حردانی)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

* ترکیب تیم ملی امارات:

علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الزعابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *